Thursday, 10 March 2011

motorsikal daripada jam tangan lama

assalam malam keliwon


helooo..manusia ni ada pelbagai cara dan gaya kreativiti..dah nama pun manusia kan dah tentu2 la berevolusi dan ada jea benda2 yang kite rasa tak masuk dek akal..macam mane la diorang ni boleh terfikir nak buat benda2 ni semua..









kreatif dan nampak smart jea..macam cinonex jugak..yang penting benda2 ni semua cinonet jea kan,hah..mane boleh lari dari trademark..






p/s..rasa berat jea nak menaip entry panjang2..jamu mata dengan gambar2 jela yea sejak 2 menjak ni...nanti semangat nak menaip datang balik cinonex saji cerita best2..peace

21 comments:

Mohd Ridhuan said...

memang kreatif la...
sentimental value la...

cinonex coreyan said...

@Mohd Ridhuan: yea..dari jam pun boleh buat..ada lagi satu dari pada pemetik api pun buat motor jugak..hehe

caliph shuriken said...

kreatif btul diorg ni ^^

latest en3: ~ kreatif & stylo ~

Khai Rul said...

Smart nyer jam-jam tuuuu,,,(^^,)

cinonex coreyan said...

@caliph shuriken: ha tu la pasal..boleh pulak buat jadi motor..hehe

cinonex coreyan said...

@Khai Rul: haha..yea mmg smart

cik chopu said...

otak kalau dah kreatif en, sampah boleh jadi duit.

cinonex coreyan said...

@cik chopu: iyooo la..duit punya pasal ni kot..

nur aisya humaira said...

comeynye,kecik molek je...:)

RashAtie said...

kreatif!!

budak-budak said...

sangat unik la...

Kamsiah said...

comelnya...simpan dlm rak kaca...

Puan Kutu said...

memang smart.mesti mahal!

cheQmOomOo said...

kreatip sungguh

cinonex coreyan said...

@nur aisya humaira: aah cinonet jea..hehe

cinonex coreyan said...

@RashAtie: manusia ni kreatif2 belake

cinonex coreyan said...

@budak-budak: yea unik..idea macam2

cinonex coreyan said...

@Kamsiah: simpn tempt lain tak leh eak..hehe

cinonex coreyan said...

@Puan Kutu: mungkin la kot mahal..tu pun kalau diorang jual la..hehe

cinonex coreyan said...

@cheQmOomOo: haha yea kreatif..

hazirah cw said...

wow, its cool~ like it...