Friday, 11 March 2011

masih lagi boleh bersabar

assalam jumaat


helooo..hari yang penuh barokah dan penuh keberkatan..setiap manusia sering diuji dengan pelbagai cara dan keadaan..bukan kerana membenci tapi itu adalah tanda kasih nye allah swt pada anda semua..so cubelah menerima dengan hati yang iklas dan redha setiap ujian daripada nye..apa yang berlaku seharusnye sabar adalah jawapannye..termasuk la dengan cinonex ni jugak..


masih lagi boleh bersabar dengan keadaan line internet yang lajunya berjaya mengalahkan siput babi..masih lagi boleh bersabar dengan HB yang tak reti nak pulangkan earning cinonex dulu..dan mungkin juga bukan rezeki..dan macam2 benda yang menguji kesabaran cinonex..


kalau nak tulis semua ni sampai pagi esok pun belum abis lagi..memandangkan hari ni hari yang mulia cinonex mungkin akan selitkan setiap entry2 cinonex berbentuk islamiyah dan mungkin akan buat entry berkait mengenai sejarah rasulullah kite..


ok la malas nak bebel di hari yang penuh rahmat beserta hujan ni..sejukkkkkk






4 comments:

HATYCIKNUURUL said...

jommm,..*tiberr*,.hehe,.

rj Etika said...

hahahaha....bile hujan je, line tenet mesti jadik slow kan!
baik tido!

cinonex coreyan said...

@HATYCIKNUURUL: ape yg tiber tu..hehe

cinonex coreyan said...

@rj Etika: yeke..line tenet cinonex laju jea..hehe