Sunday, 10 April 2011

mana pergi angka 2?

assalam dan bismillah


heloooo u allsss..pehh bapak gedik ayat macam siot jea..tak payah nak mengedik di pagi ahad yang sepoi2 ni cinonex sedor diri sikit..stalat atas dahi laju2 baru tau..yehooo selamat ber isteri rehat pada hujung2 minggu ni..cinonex macam biasa la duk jadi pak pacak depan pc ni..tak ada life sungguh la..dah macam tak bercampur dengan dunia luar..


sudah2 tak payah nak membebel lebih2 bukan ada orang nak dengar pun..mane pergi angka 2??..sapa yang klepet, sape yang rembat, sape yang curik..ahhhh itu semua sama maksudnye cume ejaan jea yang lain..


kalau tak nampak tenyeh jea jari korang atas monitor mesti gambar tu jadi besar..kalau ada yang buat jugak tak tau nak cakap la..memang mudah sangat la kene hasut..mane perginye angka 2 di situ??


jawapan nye tak ada la dah terlepas..bukan ape,cume teringat cerita ali baba bujang lapuk..si ibrahim pendek tu main dadu..dengan ayat ni..

''satu, ehem ehem, tiga, empat, lima''




betul la kan..mane ade die sebut huruf dua,haha..ape yang kau mencarut pagi2 ni ha cinonex..

4 comments:

Syuxer said...

hahaha ingatkan apa tadi..sabo2 x lama lagi akan ada no 2 tuh..heheh..ramai follower kamu..:)

cinonex coreyan said...

@Syuxer hehe..ntah sape curi no 2 tu ha..alhmdllh ade kawan2 yg sudi nak folow =)

i am S!L4H.. said...

uuu yooooo. byk nye. mcm mencurah-curah ke ldg gndum. skg ni dh 1372. perghh

cinonex coreyan said...

@i am S!L4H.. macam iklan koko krunch plak mencurah2..hehe