Thursday, 9 June 2011

1 minggu 1 buffered earning

assalamualaikum dan bismillah



helooo..selamat pagi tapi rupanya dah masuk tengoh hari..nampak sangat kau kusyuk buat kerja cinonex..ok2 jangan nak menipu kusyuk mengebang dengan member2 dekat ofis..


satu minggu satu buffered earning..uihh sape la yang buleh dapat be macam tu ha..ce tangok ni ha..silat lihat pada tarikh nye yea..


kalau tak nampak sila la tenyeh tikus korang dekat pic tu yea..tapi jangan ade yang cerdik pegi tenyeh jari korang dekat monitor..memang cinonex sula lubang hidong korang jadi 3 senang nak bernafas sikit..pic tu adalah be cinonex yang dah pun abis tempoh kempen..


saje jea nak tunjuk sikit..biasa orang dapat 1 be die punya lompat kalau boleh nak sampai patah kaki..di sini tiada unsur2 riak dan jikalau ade unsur2 cemburu ampunkn patik yea..peace..



ape rahsia nye nak tau??..dah name pun rahsia kalau bagitau bukan rahsia lagi la..hehe








p/s..sibuk wey ari ni..rasa macam nak buat taik mata jea..

8 comments:

cucu umie said...

bnyk tu..seminggu seklai kot..ayie punye status member dh berubh ah..hahacsebb guna iklan len skrng tpy nk bg nuffnang blik..huhu

syiela said...

wah tahniah.... moga lpas ni byk lg dpt BE

Fathiah Hamim said...

tah.ni.ah! :)

muhamad hanif said...

fuiyooohh..

hebak tuu..tahniah weh !

Nor Suhaiza said...

waaaahhhh...
seronoknya...
macam kera mndapt pisang stndan...
ngeh3...

the fik's said...

wahhhhhhhhhh

Famili Ceria said...

apa tu buffered earning ? ada option ker dlm nuffnang utk buffered earning tue?

amir aizat said...

congrats laa!