Sunday, 1 January 2012

apa azam cinonex 2012?

assalamualaikum dan bismillah..


heloooo..wahhh terasa lerlalu lama cinonex tidak beradu dengan cinonex.com ni ha..sedar tak sedar dah pun masuk tahun baru dan sedar tak sedar juga yang cinonex.com sudah pun berusia satu tahun dan beberapa hari..lame cinonex menhilangkan diri pergi bertapa menambah kan ilmu2 menipu dan karutan yang akan di dedahkan tahun 2012 ni..



setiap insan bergelar manusia sudah semestinye menanam azam tetapi bukan seorang manusia yang bernama azam..kalau tak ada azam lebih baik jadi basikal daripada jadi orang dah la muka macam jagindas..dan ade juga azam tahun lepas di bawa ke tahun ni..ahhh sudah2 la mencarut..



azam2 yang cinonex ingin gapai pada tahun 2012 ini..tu pun kalau tercapai dek tangan la..

1 - cinonex nak kait bintang2 di langit dan nak lastik bulan..
2 - nak pergi ke bulan naik rakit..
3 - tiap2 bulan balik kampung cinonex nak berenang je..walau atas darat sekalipun..
4 - tiap2 pagi pergi kerja bawa motor tanpa tayar..
5 - membeli barang keperluan harian hanya dengan bermodalkan senyuman..
6 - korek hidung tak nak pakai jari tapi cinonex nak pakai senduk..
7 - makan nasi guna straw..
8 - keluar rumah nak pakai baju terbalik..seluar kat atas baju dekat bawah..
9 - lumba basikal dengan budak sekolah tadika..
10 - nak jadi orang gila..taip entry ni pun dah macam orang gila mengarut tak sudah2..



ha cukup la 10 je cinonex bagitau apa azam cinonex tahun ni..nak listkan semua mahu berbuih mulut korang nak baca..selamat tahun baru cinonex ucapkan pada sahabat2 sekalian..








p/s..lama cinonex tak mengarut..semakin hilang identiti cinonex.com ni..akan kembali dengan semangat baru untuk berblogging..peace..

11 comments:

Abu Luqman said...

salam tahun baru

thomas said...

Happy New Year,free shoutmix dah tamat.

♥AienNajwa♥ said...

BILA TANGANKU BERBICARA : huhuhu ! ~ gilax punyer azam cinonex niy erk..semoger tercapai akalmu yah !!! (^___^)

P/S : happy new year 2012..=)

Edina Kasyah said...

yg no 5 tu kalau tercapai bgtau eh..

hepy new year (:

..miss hana.. said...

hahahaha...kalau buat yg no 8 tu je pasti azam yg ke 10 akan tercapai :P

★ aIsyaH ★ said...

sy cuma mampu mend0akan sem0ga kamu berjaya merealisasikannya..=D

selamat tahun baru :)

ijam ismail said...

bw here

Cik Ungu Kamila said...

hahaha, azam cinonex mmg kelass ! xD

noor afiqah zainudin said...

kelass ko cinonex ! haha , memang kelakar :)

Zaidi Zain said...

sempoi.....
komen no 10 untuk 10 mengarut cik cinonex... kelas u....

alif haris said...

haha .. semoga berjaya capai azam tu :D