Saturday, 4 February 2012

5 rahsia besar lelaki yang harus perempuan tahu!

assalamu'alaikum dan bismillah..


helooo..cinonex malas nak mengarut lebih2 ini malam terus pada isu 5 rahsia besar lelaki yang harus perempuan tahu..kalau tak nak tau pun suke hati la tekak masing2..tak ada sapa gila pun kalau tak tahu..



wahai wanita! adakah anda merasakan bahawa pasangan anda sudah terlalu jujur untuk menceritakan segala rahsia diri mereka??..pasti tidak! ini kerana lelaki biasanya akan menyimpan sedikit rahsia yang terlalu peribadi bagi mereka..jadi apakah rahsia terbesar yang selalu di simpan oleh lelaki..bukan bermakna cinonex ingin mengaibkan kaum pemerintah ini..




1 - cerita xxx

cerita xxx ni bukanlah cerita lakonan vin diesel mahupun ais ketul part 1 dan 2..tetapi hasil dari kajian yang telah dilakukan, boleh di katakan hampir keseluruhan lelaki pernah menonton cerita xxx secara langsung mahupun tidak langsung..ini kemungkinan di sebabkan sifat keinginan seks lelaki adalah lebih tinggi jika di bandingkan dengan wanita..yang kopiah atas kepala cinonex tak tau la..



2 - lelaki adalah pengintip

lelaki adalah pengintip tetapi bukan kaki sekodeng haa..jangan buat yang tidak2..salah satu perkara yang yang lelaki suka lakukan adalah dengan mengintip maklumat peribadi seseorang wanita yang mereka sukai..tidak kira samaada mereka sudah berpasangan ataupun tidak kegiatan ini adalah merupakan satu perkara wajib bagi kebanyakan lelaki..



3 - lelaki mudah bosan

kebiasaanya lelaki bersifat seromantik mungkin pada permulaan hubungan..tetapi apabila hubungan telah menjangkau usia setahun, sifat romantik akan terhakis sedikit demi sedikit..susah nak cari yang romantik ni kalau ada pun tinggal orang yang macam cinonex ni jea..



4 - lelaki sukar menolak peluang

sekiranya ada wanita lain yang cube menggoda seorang lelaki, tambahan pula wanita tersebut mempunyai wajah yang menarik dan ciri idaman, agak sukar untuk lelaki menolak pelawaan mereka..ini kerana di sebabkan lelaki akan melayan wanita tersebut tanpa pengatahuan anda..kalau dah datang macam megan fox sapa boleh tahan??..



5 - penggoda adalah sifat lelaki

tidak bermakna sekiranya seseorang lelaki tersebut sudah mempunyai pasangan mereka akan berhenti daripada cuba menggoda wanita lain..





sumber : sumber2 yang boleh dipercayai..terima kasih kerana meminjamkan rahsia ini..






p/s : esok cuti mana mau pegi haa..


13 comments:

caer sasuke said...

igt citer vin diesel td..lalala..hehe

jom singgah dan klik LIKE tanda suke =)

caer sasuke said...
This comment has been removed by the author.
Muttallif said...

Lelaki itu penggoda..haha...

Aida Omar said...

semuanya betul kot kan cinonex..pernah jugak tanya dengan kawan lelaki..jawapan pun lebih kurang macam nie..

Wanzi said...

Masih banyak lagi rahsia lelaki yg belum diketahui :)

Wany said...

X suka perangai laki mcm ney.. :((

faizfakhirin said...

tu sikik baru tu...byk lagi rahsianya...hahahhaa

ceetee said...

sorry to say..but mmg sgt betul..sy share yer??ehehe..

DianaAzis said...

100% sure mmg itu lah dia rahsia yg sudah tak menjadi rahsia..lelaki mmg sukar difahami tapi 5 rahsia ni memang benar kot..hehe..tq for sharing..:)

dayah said...

so hati2..dn berpada2

naiemah_ramli said...

btol kot..huhuhu...
no3 tu mcm stju je skit..hikihkhik

fatimah azzahraa ♥ said...

ala... nih yg xska nih (no.4 & no.5)
ni la wt aku rsa nk curank kdg2 .. -.- hehe

AFNI said...

rahsia bukan lagi rahsia.. 4,5 tu xberapa suke.. alamak mmg cmtu ke llki?..:(