Thursday, 20 January 2011

badan ex5 tangki rxz

salam..

harluuu..baru berkesempatan nak naip sikit ni ha..hari ni sangat sibuk..projek sana sini biasa la projek juta2 kan..sembang lebih2 karang kate gebang pulak..

siapa penah tengok motor ex5 bertangki kan motor rxz??..konfem tak penah kan..cinonex pun tak pernah tengok jugak sebenarnya..haha


ok ape yang nak cinonex maksudkan sebenarnya ialah seseorang yang badan nya bersaiz kecik tapi bab makan ya allah..perot spare macam ada lapan..korang pernah jumpa tak spesis2 jinak yang macam nih..usah nak tipu la ramai jea kat luar sana yang macam tu..kadang2 cinonex pelik jugak kan..badan kecik tapi kuat makan..yang lagi pelik tu tak jugak besor2..


mungkin selera diorang ni kot..bagus jugak la time ada selera nak makan benda2 ni semua tanpa pantang ke apa..tapi bawa2 la beringat kalo sakit sapa yang susah kan..cinonex tiada kaitan dalam ini cerita..tak semua orang yang bersaiz besar tu kuat makan..kadang2 makan sikit pun dah besar..mungkin sebab gen2 keturunan bersaiz besor kot..


macam apa yang cinonex cakapkan tadi la..seorang yang kecik seperti motor ex5 yang bertangki kan macam motor rxz yang besar tu..


nah gambo cuba bayangkan..ambil tangki tu letak kat perot korang..haha


gambar2 cinonex rembat dari google..empunya gambar cinonex minta halal yea..









p/s..jangan sangka orang badan kecik tak kuat makan..






4 comments:

Badrul Hisham Abdul Kahar said...

Tak kira beso or kecik...bab makan ni payah nak predictkkaann
jemput ziarah
http://badrul-perjalananku.blogspot.com/

amira afiqah bt mohd yusof said...

tau x pe.badan kecik la yg makan kuat.sbb aktif.HAHAHA.
gimme5.

cinonex coreyan said...

badrul : botol2..sekadar ape yg di lihat dimata..yang besar dah tentu2 kuat mkn ni..=)


amira : tau tak pea..bukan aktif ni..tapi buas..hehe

Xavi De said...

wahh...ex5 disk depan blakang tu + sport rim 125z...haha
ok fine, pakcik lari tajuk...:p