Saturday, 29 January 2011

hampir hampir mati

salam sabtu..


yuhuuuu hari ni ramai la gadis2 serta bohjan2 semua keluar menyambut holiday yea..bagi yang mereka kaki2 wayang kat mane lagi korang melepak dah tentu la panggung wayang..tak kan tempat snooker pulak..bagi peminat sukan snooker tu jolok buah molek sikit jangan sodok ke karpet meja snooker pulak..karang tak pasal2 meroyan tokey tu nak ganti karpet baru..


bagi mereka yang kaki bowling pulak golek bola elok2 ok..kalau masuk longkang tu biasa la..kalu shalin zulkifli main tutup mata pun masuk longkang..ingat jangan masuk lorong oranfg sebelah sudah..


hampir2 mati..huh memang hampir2 mati pun lappy cinonex ni..dah taraf kritikal dan tersangat la uzur..nak blogwalking pun penat nak menunggu blogs rakan2 terbuka..kasihani la beta ini..tolong la ringan2 kan blogs korang yang berat nye macam beg simen orang buat rumah tu..risiko untuk di tenyeh butang pangkah tersangat la tinggi kalu tak buleh cinonex bagi trafic selalu..


nak tunggu beli yang baru entah bila la..tunggu kene toto la dulu kot..bukan toto orang buat selimut tu..tapi toto no ekor..lepas tu konfem dua hari jea guna terus terbakar sebab duit haram..haha



walaweyyy tunggu hari itu pasti menjelang tiba..akan ku bw sampai lebam..

2 comments:

KUREKURE COMEL said...

blog mina ringan ke berat?jwb2....hehehe

cinonex coreyan said...

ringan2 sambil geleng kepala..hehe