Monday 31 January 2011

meeting tengah laut

salam tengah hari isnin


helo..yehaa..selamat bekerja kepada mereka2 yang berkerja dengan iklas dan berdidikasi..cinonex jea entah bila nak berdidik2 nye..ngulor jea banyak bila ko nak insap ha cinonex..yang duduk meeting bincang ape ntah tu bincang leklok jangan gocoh2 ok..


kepada mereka yang rasa macam nak kene bambu jea dalam meeting siap sedia la dengan ayat2 yang nak di kelentongkan dan helmet untuk keselamatan..jangan hulur kepala korang bagi orang sekeh walaupun dah tentu2 korang tahu memang korang yang salah..


biasa la bila duk dalam meeting ni..macam2 usul yang keluar..macam2 yang di cadangkan tak kurang jugak yang bertelagah pendapat..meeting elok2 ok jangan sampai ke laut sudah..



bukan ape..sebenarnye cinonex dah lama cari 1 lagu ni tajuk dia meeting tengah laut nyanyian faizull rock orang kampung dalam album tangisan di gelanggang fana tribute to j.s kevin..lagu ni memang best bagi peminat2 muzikbatu..korang ingat cinonex hati bunga2 ke layan lagu jiwang2 cinonex layan woo lagu2 macam ni..tapi first mesti la nasyid..jangan rasa ragu2 dan berkerut dahi ok..haha


mungkin ada yang tak pernah dengar pun lagu meeting tengah laut ni..






p/s..hujan dah reda..yehooooo








6 comments:

Anonymous said...

nice post... visit my site too :D

Unknown said...

mmg tak pernah dgr,haha

penglipur said...

ip : tq2

penglipur said...

amir : konfem kau dengar lagu jiwang leleh2 yea..baik ngaku..hehe

aLieF si Muncung ManiS said...

kompem peminat lagu jiwang tahap tegar ni..kan?? haha.kidding..jgn lupa update entry yg best2x..aku nak baca.. jgn lupa juga utk singgah blog saye...kalau boleh follow k..follow taw..FOllow taw..hehe-->
http://aliefcmoi.blogspot.com/

penglipur said...

uihh..minat giler weyyy..kalu tak dengar meroyan sehari..