Thursday 27 January 2011

perempuan rela di rogol tapi report polis?

salam khamis..entry mungkin terlalu panjang..kalau nak tahu cerita ape yang cinonex bebel kan sila mula bace dengan lafaz bismillah..kalu tak nak bace tinggal jejak pun buleh..


yeahaaa..tetiba rasa nak buat entry yang berat sikit..tapi rasa nye tak ade la berat macam mesin pengelek premix dekat jalan tu..just sekadar pendapat atau rasa nak luah jea..kadang2 kan cinonex teremosi..nampak jea macam ni tapi seorang yang cool..sila percaye tanpa rasa was2 ok..haha


perempuan rela di rogol tapi report polis..macam mane tu??..kalau dah rela bukan nama rogol lagi..rogol ni benda yang tak rela..benda2 macam ni la yang banyak sekali terjadi di kalangan remaja2 sekarang..maksiat sana sini tapi cinonex tak la meremehkan ahli maksiat ni..cinonex pun bukan la baik sangat pun..dulu cinonex pernah keluarkan satu entry berhenti meremehkan ahli maksiat nak bace tenyeh sini..jangan perasan diri tu baik..


cinonex tak tahu ape yang mereka rasakan..sekadar nak enjoy atau sebab sedap kot,haha tak pun bisikan syaiton yang bertanduk 8..benda2 yang biasa terjadi ni sebab couple2 hubungan tak sah ni la tak pun rasa sangap pada benda yang sedap tu bila rasa sekali dan nak lagi atau nak buktikan cinta pada kekasih hati nya walaupun tanpa ikatan yang sah..yang perempuan ni pun satu mudah sangat cair bagi free2 maruah kau pada mereka yang bukan halal bagi kau..


benda yang tertarik bagi cinonex nak buat entry ni sebab pernah terjadi pada satu pasangan ni..bukan pasangan tapi kene kekah ramai2 dengan member buayapren die sekali sebab sangap sangat dah agaknya..sampai tak ingat agama tak ingat mak ayah ko layan la buaya2pren semua tu dengan rela hati ko..benda sedap mana tahan..bukan itu saja siap rakam lagi..pengarah tak bertauliah dan pelakon2 gred e..


si buaya pren ni semua senyum sampai ke telinga dapat benda free kan..tapi korang silap allah swt tu maha mengatahui segalanya2 nye..si perempuan ni kantoi dengan orang tua nye..mungkin ada mulut2 tempayan yang tak puas atau atau berhati busuk la menceritakan ape yang berlaku dan video pada orang tua si gadis manis ayu ni..mungkin niat orang tu baik dan tak boleh salahkan juga..


apabila perkara tersebut di ketahui si bapa gadis tu apa lagi darah terus sampai ke kepala tanpa rasa segan silu dan konfiden nye terus mengambil parang lalu menetak anak gadis nye bertubi2..tidak sampai di situ saja..bapa nye terus menetak anak nye sampai ke titisan nafas yang terakhir..ha titisan nafas? apa2 jela labu..korang nak tahu apa jadi lepas tu..

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

ok part yang tetak2 anak gadis tu tipu jea..saja cinonex reka bagi korang cuak dan gelabah jingga kejap,haha..


sambung cerita yang betul..lepas tahu tu si bapa ni ugut la anak gadis ni sapa yang buat kenapa perkara tu boleh terjadi..korang tau ape si gadis tu beritahu bapak die yang macam hulk ogen tu..die cakap die kene ugut dan kene rogol dengan buaya2 pren tu..so ape lagi si bapak terus heret anak die pegi balai polis la untuk menuntut keadilan..bukan parti keadilan ok..


si gadis tanpa rasa bersalah terus la buat2 cerita yang gadis ni kene rogol padahal kau yang sangap nak sangat..si jantan keberet ni semua cuak dan penat dah main kejor2 dengan polis terus la rela hati menyerah diri..duduk la menginap kat lokap..makan tanggung berak cangkung wey..



see demi melepaskan diri dari di smack oleh bapak die dan perasaan malu pada jiran2 yang mulut macam internet bergerak tu..si gadis sangup menipu..tahu pun malu tapi pada allah swt tak malu pulak..dan jantan keberet semua ni golap la masa dopan ekau eh..


duduk la pane dalam penjara hanya kerana perkara nak sedap jadi tak sedap..si gadis ketawa girang dalam hati boleh sedap lagi..haha..ok yang tu tipu mane la cinonex tahu dalam hati kan bukan buleh dengar..si jantan tak tahu la ape perasaan menyumpah usah cerita la agaknya..



so bagi jantan2 keberet dan gadis2 ayu yang rase nak sedap jea tu..fikir la baik2..tak ada kebaikan langsung..kalu rasa tak tahan sangat kawen jea senang..lelaki boleh merosakan wanita..wanita juga boleh merosakan kehidupan lelaki..allah swt tu maha adil kan..


mereka2 yang rasa nak buat kerja tak best tu lebih baik fikir dulu sebelum buat..fikir pasal agama fikir pasal orang tua kite fikir ape kite nak jawab nanti di akhirat..tu pun kalau sempat nak jawab kalu tak terus ke neraka jahanam..








p/s..tepuk dada tanye selera..siapa yang bersalah dalam ini cerita..perempuan atau jantan keberet semua..pesanan kepada diri cinonex juga..jangan nak fikir enjoy saja..







9 comments:

KUREKURE COMEL said...

endingnye....spe yg kne...lakiii jgk....
mmg la laki dpt kepuasan...kepuasan sementara je...

so jauhi maksiat....peace....

penglipur said...

betol2..so mereka2 yang begelar lelaki beringat la..=)

AfiqahZ said...

dua dua pon salah.
kesimpulannya, hindarkan maksiat.
ngahaa~

penglipur said...

setuju2..say no to maksiat =)

Hani Shaklee said...

budak budak zaman skang..ginila...

penglipur said...

yolah..nak buat guana tu la di akhir2 zaman ni..bila tiba masa nya maksiat dan zina berlaku di tepi2 jalan dan tak ada rase segan silu lagi..sekarang dah ade pun benda ni..

Azmil said...

Dua2 bersalah!!!

Anonymous said...

25% aja kes rogol yang betul yang lain semua pembohong mcm manalah lelaki nak hormat perempuan hati busuk yang lain menyokong dan gelak

Anonymous said...

Terbaik lah cinonex!! Mmg kwn2 sy pn ad cte bnde2 cmni.. Huhu~