Friday, 7 January 2011

tv al hijrah siaran baru

harluu..tv al jihrah mungkin ada yang dah tau, dah tengok pun bagi mereka2 yang ada kuali dengan senduk kat tepi bumbung rumah tu dan mungkin ade jugak yang belum tahu pasal siaran terbaru ni..tapi bagi cinonex yang tak ade benda2 tu sume lambat la sikit..cinonex kan laju, bagi jea korang jalan dulu..tang kona nanti cinonex potong la..haha

cinonex bagi topup dekat google..biase orang bagi kredit.haha

tv al hijrah adalah stesen tv percuma terbaru berpusat dan bersiaran penuh dari pusat islam kuala lumpur..tv al hijrah tampil mengetengahkan pendekatan yang bercorak islamiyah..


kalo sape2 yang belom tengok lagi tu..pegi la godek2 tv kat rumah tu..tapi jangan sampai jahanam, jangan sampai tak ada gambo langsung sudah la..karang meroyan tak dapat tengok drama kesukaan korang tu..












p/s..bagus2..ade siaran yang berunsurkan islamiyah..bagi memperkasakan agama islam..

No comments: