Tuesday, 8 February 2011

follower ramai tapi visitor tak ramai

salam selasa


heloo..salam kepada follower dan blogger2 semua..harap hari ini lebih baik dari hari semalam..hari cinonex sentiasa baik..baik2 belake orang kate..kalau tak baik tak ada nye nak cakap baik2 macam ni ha..



follower ramai tapi unit visitor tak berapa nak ramai..itu la yang berlaku sekarang ni..banyak cinonex perhatikan usha2 line sana sini..apa yang mereka2 ini kejar kan..ramai follower atau nak dapatkan visitor yang tinggi??..adakah sudah rasa follower ramai itu sudah cukup bagus dan mula ada bau2 riak pada diri..



adakah golongan ini yang sudah di beri betis tapi masih lagi mahu mendapatkan dan mengejar peha??..entah cinonex pun tak faham..lain orang lain cara lain pendapat..bersedehana itu kan lebih baik..jika korang di beri pilihan mane yang korang pilih follower atau trafic visitor??..


bagi cinonex kedua2 nye sangat penting dan ada peranan nye..tapi bagi cinonex biar la seimbang di antara follower dan trafic..kalau ada follower 99 orang trafic pun biarla 99..biar la follower yang setia dengan entry2 yang kite hasilkan..jangan mengejar sesuatu yang tak mendatangkan kebaikan kite..



p/s..mod suram seperti pagi hari ini di bumi pahang..


4 comments:

darxniq said...

huhu...tu la sedihnyer bro...follower ramai..tp visitor..adeh..nk dptkan 3 org 1 hari pon ssah..

cinonex coreyan said...

betul la bro..itu la yang terjadi sekarang ni..macam dah tak ade reader yang setia..so kene la hasilkan entry yang bagus2 =)

LADYHEART said...

btol3..hehe..:)

cinonex coreyan said...

@LADYHEART:ape yg betol tu..hehe