Monday 7 February 2011

peram entry

salam malam buto


ha mesti ramai yang dah beradu..macam2 gaya dan skil di atas katil..jangan buat yang tidak2 sudah dan jangan nak fikir bukan2 ok..


peram entry ha memang cinonex saja peram entry2 cinonex sekarang ni..kalau nak taip sampai 10 entry sehari pun boleh..tapi simpan dulu..pelan2 kayuh orang kate..jangan gelojoh takut terkena kejutan budaya..taip banyak2 belum tentu lagi orang nak datang bace kan..


bak orang kate lebih lama peram lebih sedap hasilnye nanti..kualiti lebih penting dan tak nak di stempek blog sampah..macam arak lagi lama simpan lagi stim nye lain macam..orang kate la bukan cinonex..cinonex tak sentuh air kencing setan ni..kalau orang yang cakap tu tipu cinonex..cinonex tipu korang jugak la..


cinonex bukan jenis yang mahukan orang datang dan pergi sahaja ke blog cinonex..kalau boleh biar melekat dengan hasil2 entry yang berkualiti dan original dari cinonex sendiri..tak ada mase nak plagiat2 nye..lebih baik masuk giat mara dapat gak ilmu..cukup2 mengarut cinonex..sambung esok pagi pulak..




hajat masih belum kesampaian lagi..akan menyusul kemudian..yeahhaaaaaa

No comments: