Monday, 14 February 2011

iphone 5 akan di keluarkan

as salam isnin


hellooo..rasa semangat bekerja entah hilang kemana ramai la manusia2 yang duk cuti hari ni memandangkan esok maulud nabi..muka pun rasa lebam kepada mereka2 yang berkerja..kepada murid2 belajor la rajin2 hari ni yea..esok cuti yehaaaa


hari ni duk berjalan2 di dunia internet..terjumpe pic ni ha..





katanye ni adalah imaginasi iphone 5..sila percaya tanpa ada rasa ragu2 dan konfiden nye ok..gila ke ape nak buat telefon macam ni..10 tahun akan datang mungkin agak nye tapi mana la tahu kan betol2 jadi..dunia2 macam2 ada..dah semakin maju dan berteknologi tinggi..


rasanya dah tak pelik..manusia sekarang dah mula berevolusi..ingat semakin canggih teknologi itu semakin hampir kite di hari pengakhiran..tanda2 dah banyak..





p/s..pagi yang gelap





6 comments:

cheQmOomOo said...

weee semat tu phone :)

cinonex coreyan said...

@cheQmOomOo: yup..memang semat la..duit nak keluar pun semat jugak =p

Cik Yana said...

hahaha~ enfon bese yang tu pun selalu hilang susah nak carik ni kan pakai nfon yang macam invisible camtu.

cinonex coreyan said...

@Cik Yana: ha tu la pasal..kalau tak letak kat depan mata memang tak nampk la..=p

Aku Eyan said...

aku x suka iphone 5 tuw, tp aq suka ayat yg t'akhir~ :)

cinonex coreyan said...

@Aku Eyan: sebab ape suke tu..hehe