Thursday, 10 February 2011

jawatan kosong kerajaan diperlukan segera (tertutup)

salam khamis..


heloo..ada berita baik kepada mereka2 yang tengah mencari kerja tu ha..buleh la usha2 line kat sini..mane la tahu kalau2 ada rejeki korang kat sini kan..cinonex pun tengah cari kerja yang lebih bagus jugak ni ha..



tawaran kerja:
minat dalam bidang pertahanan..membantu skuad benteng negara dalam membanteras jenayah dan pengganas..


syarat-syarat kelayakan:
1 - di buka kepada bumiputra sahaja
2 - sihat tubuh badan
3 - tidak rabun warna


kelebihan:
1 - under goverment basic rm 1800.00 sebulan
2 - uniform rm 150.00
3 - elaun bulanan rm 300.00
4 - kursus pertahanan diri secara percuma



temuduga terbuka mulai : 1 mac 2011



jawatan kekosongan :

!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

1 - power rangers
2 - action kamen
3 - ultraman
4 - sailormoon (wanita sahaja)





jangan marah yea rakan2..sekadar bergurau di petang hari..macam ni la cinonex dapat sms dari member masa cinonex baru nak cari kerja dulu..memang siot la..menyumpah usah cerita..haha








p/s..cinonex dah lama kerja dah..






8 comments:

zaty luvlianncezzz said...

haahaha...jahat la u..
kasi suspens je

cinonex coreyan said...

@zaty luvlianncezzz:haha..bergurau di petang hari..hehe

wida said...

hahaha..kita beriya-iya baca:)

ch!natsu said...

ok tertipu wat kali kedua.. menci!~ =P

aLieF si Muncung ManiS said...

dah agak dah..alief pernah dpt msg mcm ni dulu..ahaha..dah la elaun sikit je..rm 300 je..haha

cinonex coreyan said...

@wida:alahai kesiannye kawan kite sorang nih..

cinonex coreyan said...

@ch!natsu:opss2..jangan la menci2..senyum2 gurau jea la..

cinonex coreyan said...

@aLieF si Muncung ManiS:uihhh bnyk tuhh 300..tak tekira dengan jari..jari baru ada 20 termasuk jari kaki =p