Monday, 7 February 2011

punggung melimpah naik superbike

salam isnin


yehaaa..rasa hari ni betol2 tak ada mod nak buat kerja..semangat bekerja tetinggal dekat kampung..member pun dah pulang ke pangkal jalan..ingat tak jumpe jalan nak balik opis tadi..


cerita masa cuti mesti ada yang melalui perjalanan balik kampung yang jauh dan mase berjam2 nak sampai ke kampung kan..macam2 ragam dan macam2 gelagat..bagi mereka2 yang memandu dah tentu la lebih selesa dari pada menunggang ni kan..tapi si penunggang kapcai ni usah cerita la motor dah menjerit2 dalam diam dah tak laju2 jugak..


bukan setakat tu sahaja siap ada yang terap atas motor lagi..konon2 la tak kene angin boleh la laju sikit..sambil tu boleh la berangan jadi superman kejap..


tapi cinonex nak gebang ni geng2 yang motor bagak2 ni senang cakap superbike la..bila lelaki bawa superbike jea mesti ada gadis2 duduk di belakang..tapi yang pelik tu kebanyakan nye semua yang sihat2 yang bersaiz bagak jugak macam motor..


yang kelakar tu dah la seat motor superbike tu dah tentu2 la kecik yang orang duduk belakang nye boleh tahan la besarnye..konfem melimpah punggung dari seat motor,haha..nak buat macam mane dah orang design motor tu macam tu..


sory la tak ade bukti nak tunjuk tak sempat nak snap picture..diorang kan laju cilok2 jea dah lepas yang kite ni duk tecongok la tak lepas2 dari jem..padan muka ngata orang lagi..melimpah2 pun diorang jalan dulu..korang tinggal la ke belakang..






p/s..cinonex kau tak ada cerita lain ke..haha







2 comments:

iN Laa...~ said...

i like mat rempit.. hahahah`

cinonex coreyan said...

like tang mane pulak tu =p