Monday, 7 February 2011

seluar katuk

salam isnin


yehaaaa..muka sebek hari ni weyy..ni mesti makan buah limau banyak sangat sampai nak masuk kerja semula pun muka macam buah limau..tengok muka2 member lagi la lemau semacam..ha kemane seorang sahabat cinonex ni menghilang tak masuk2 opis lagi..tak kan tak nampak simpang jalan ke opis dah kot..baru empat hari cuti..


seluar katuk..korang tahu ke seluar katuk tu..kalau tak tahu meh sini cinonex bagitahu..bahasa femes nye seluar pendek la..saja jea nak cakap pasal seluar pendek ni..pagi2 lagi dah pakai seluar katuk ni nak kate banjir tak..musim ujan pun dah habis agak nya..tak sejuk ke pagi2 buta..kalau betis tu cantik ok la jugak..ni duit syiling 20 sen bersepah dekat betis..

cinonex klepet dari google
empunya gambar cinonex minta halal yea =)

ape yang minat sangat pakai cinonex pun tak tahu la..mungkin nak tunjuk betis die yang cantik banyak kudis tu kan..




p/s..malas nak sembang panjang2..buat kerja lagi bagus..pagi2 dah cerita bukan2..haha




2 comments:

ayin~weeweet said...

sexy yawww~hahaa

cinonex coreyan said...

yeke..tapi duit syiling banyak la kat betis..haha