Sunday, 6 March 2011

burger fried dan soda terkecil di dunia

assalam

heloo..see memang berpenyakit cinonex ni kalau tak di rawat..cinonex suke benda2 yang pelik ni..lebih2 benda2 yang kecil ni..sebab kecil lebih susah dari yang besar..seni ni ada macam2..


kene la nama cinonex kan..burger fried dengan soda ni pun cinonet jea saiznye..







kalau besar ni la..makan burger 10 biji pun blum tentu kenyang yang jenis kuat mentekedarah tu..haha

33 comments:

TeAqArH said...

wah....kenyang sgt lau mkn yg 'BESAR' mcm ni kan cinonex...

cinonex coreyan said...

@TeAqArH: untuk alas perot boleh la kot..hehehe

Mama Zharfan said...

so cute--mcm toys ajer

me singgah click hb

nak menang purse clarks ori? jom vote!

cinonex coreyan said...

@Mama Zharfan: yea..macam barang mainan..hehe

chii said...

lalala..chii kalo kasi 10 pun..lum tentu lg kenyang

cinonex coreyan said...

@chii: sama la dengn cinonex gak..haha..tak bace bismillah kot tu yg tak kenyng..tak pun ada membela..haha

HAW said...

takde kerja laa tu!

..arcmabaharin.. said...

lau aku kompem x knyang...

ngee~

Fantastic Ajane said...

aduyai... kecilny... ntah ngap brp bru kenyang kn... heheheh

penyejuk hati said...

comelnya..kalau nk diet sng ar..portion kecik jer..(^_^)

umi said...

cute n comeynya..

zaty luvlianncezzz said...

uikksss

maen masak2 beshhh nie.ehehehe

nur'aifaa said...

comel nye bende niy . :D

cinonex coreyan said...

@HAW:biasa la haw tak ade kerja cari kerja..hehe

cinonex coreyan said...

@..arcmabaharin..: betul la..tak sampai ke perot pun..baru jea sampai leher..hehe

cinonex coreyan said...

@Fantastic Ajane: entah la..rasa x de ngap2 nye..sekali semulut jea tu..hehe

cinonex coreyan said...

@penyejuk hati: tapi berlemak jugak ni..boleh diet ke..hehe

cinonex coreyan said...

@umi:
cute n comel macam cinonex..hehe

cinonex coreyan said...

@umi:
cute n comel macam cinonex..hehe

cinonex coreyan said...

@zaty luvlianncezzz: ooo biasa main masak2 dulu eak..hehe

cinonex coreyan said...

@nur'aifaa: tengok la tuan die comey ke tak..hehe

NuNu BeBeH said...

hehehe..
memang pelik la cinonex ni...
suke yg cinonet2 ye..
tp bile perati btol2 kan memang somel2 yg cinonet2 ni..hehehe...

at least dis entry make me SMILE...=)

FurBall said...

mak ai..nih seni yang membazir nih..makan 10, kalu satu hr 2ringgit mo kopak jadinnya nih..ahahahaha..

GAPURA ILMU said...

comelnya.....

anisyafrina said...

alahaii... selit celah gigi je ni... haha~

NasZ said...

comel la..haha...

cinonex coreyan said...

@NuNu BeBeH: senyum la sahabat selagi belum di tarik nikmat senyum

cinonex coreyan said...

@FurBall: hehehe..x pea furball bnyk duit..

cinonex coreyan said...

@GAPURA ILMU: comel mcm cinonex ke..hehe

cinonex coreyan said...

@anisyafrina: amboi kuat nye =p

cinonex coreyan said...

@NasZ: tang mane nye comel tu..hehe

najihatussolehah said...

comelnye ...tp mmmg sah x kenyang..hehe..celah gigi ja..hehe

cinonex coreyan said...

@najihatussolehah: hehe comel macam cinonex =p..burger yg besar pun mkn 2 biji..inikan pula sebesar itu..hehe