Tuesday, 8 March 2011

cinta buta atau pencinta yang meraba raba

assalam dan heloooo


yehaaaa..penyakit semakin merebak sehingga tidak terkawal..awas jika semakin ketara harus di kekang sebelum menimpa bencana..coii la cinonex stalat atas dahi laju2 baru tau..sembang sokmo tak nak jatuh cakap macam buuuuu..ha sambung la sendiri ayat tu..banyak boleh sambung..


cukup2 sekapur sireh untuk entry ini..ramai orang kate cinta itu buta..betul ke cinta itu buta atau sang pencinta itu yang meraba2 sebenarnye..


cinta itu buta..yea mungkin kerana perasaan cinta pada seseorang itu boleh membuat kite menjadi buta tapi bukan buta macam kasim selamat dalam filem p.ramlee tu..tapi seseorang yang celik sengaja membutakan mata dari perkara2 buruk hanya kerana sepotong perkataan sayang pada kekasihnye..


sayang punya pasal sanggup buat ape saja..pepatah dah cakap buat baik berpada2..kenapa perlu berpada2??..ha fikir la sikit semua nak kene suap..manusia yang malas berfikir adalah manusia yang pemalas semua nak kene suap..suap dengan tayar motor saiz 17 nak??



pencinta yang meraba raba..ibarat seseorang pencinta yang meraba2 di dalam cahaya yang cerah lagi terang..biasa orang meraba2 ni malam2 gelap gelita jea..jangan fikir raba ape ok..jangan fikir yang tidak2..pencinta ni dah nampak sesuatu yang tak elok atau tak sesuai bagi die tapi still nak yang tu jugak..lain la kalau malam kan mane nampak nye..



emm dunia2..macam2 halangan dugaan perangai perasaan dan macam2 la..ibarat astro kata macam2 ada..fikir2kan la bahasa agak menyerabutkan kepala hotak..perlu penghayatan yang tinggi untuk memahami..haha








p/s..jangan jadi seorang yang celik tapi sebenarnye buta..peringatan untuk diri sendiri..tengok la diri pada cermin tu dulu..





6 comments:

zaty luvlianncezzz said...

huhuhu..jgn la celik tp bsikap seperti owg buta

owg buta pn lg mulia

jemput jengok>.<
beshhh ke jd sexy??

b a m b a m ' s said...

org yg bercinta tuh yg buta..tuh yang meraba2.. kekekeke..

kay_are said...

betul tu.. bercinta pun biar r waspada =)

cinonex coreyan said...

@zaty luvlianncezzz: ramai jea yg celik tapi buta =)

cinonex coreyan said...

@b a m b a m ' s: hehe..org buta biasa gune mata hati..hehe

cinonex coreyan said...

@kay_are: yea betul..perlu berhati2..