Sunday, 27 March 2011

selamat tinggal kekasih ku

assalam

helooo..sedar tak sedar dah hujung minggu sudah..tak sempat naik main blog lebih2..hanya yang termampu jela biasa la sibuk la katakan..ramai la manusia kat mall hari ni..selamat maju jaya kepada pemain boling dan beliat aka snuker..golek dan jolok bola molek2 ok..


selamat tinggal kekasih hati ku..setelah hampit 2 tahun bersama terpaksa ku melepaskan juga kamu pergi tanpa rasa segan dan silu nye..bukan atas kehendak cinonex tapi atas kehendak dirimu..tak dapat nak cinonex lupakan semua nye..terlalu banyak kenangan pahit dan manis bersama dirimu..


cisss tidak akan ku merayu padamu lagi bb celcom..di awal cinonex bersama mu cukup mengembirakan diriku..tapi sejak kebelakangan diri mu tidak seperti dahulu..cukup menyakitkan hati..lembab tahap cipan dah kau ni bb..


so dengan tanpa rasa bersalah tamat la riwayat kau yea..katakan yea pade stremyx..korang ingat kekasih ape ha..jangan fikir yang tidak2..tak ada masa cinonex nak menjiwang dalam blog..yeahhhh








p/s..al fatihah kepada anak sahabat yang telah ke rahmatullah awal pagi tadi..semoga di cucuri rahmat dan berada di bawah payung allah swt..amin

16 comments:

mommylavender said...

dengan senyum meleret mommy baca..ingat kan ksah cintun tadi upenya berokband~heee...tapi santai n kelakar~selamat berhari mggu

syafiqakarim said...

peh.sebijik cm cite iqa.2x bb rosak
mcm tu la.haha.da la
lembabbbb...then terus iqa tuka dg.
dah dkt 2mnts guna.so far ok..
murah dan masyukkk.hahha.
bersamamu ;p

cinonex coreyan said...

@mommylavender: hehe..jgn lebih2 mommy kang jadi benda lain pulak..hehe..selmat2

cinonex coreyan said...

@syafiqakarim: yeke..kite x copy entry die tau..hehe

ok la tu..makin lame makin lembab..tak berbaloi byr mahal2

.:|kamaryeah|:. said...

sabar ye~
jdikan streamyx kekasih barumu ye~
hihi~

little cart00n said...

gunalah streamyx..
lebih hebat dari broadband, si kekasih lamamu! :)

cinonex coreyan said...

@.:|kamaryeah|:.: yea betull2..die la kekasih baru i..hehe

cinonex coreyan said...

@little cart00n: betul2..die la awek baru cinonex..haha

HATYCIKNUURUL said...

yeay!!,.akhrnye cinonex tlh mnggalkn die,.kih3,.jom,meh3 bersama CN plak,CN gne streamyx gak,.koh3,..

cinonex coreyan said...

@HATYCIKNUURUL: buleh2..buleh jadi geng cinonex la ni..hehe

NuNu BeBeH said...

mesti hebat kekasih br cinonex...hehe..
selamat berbahagia..:p

cinonex coreyan said...

@NuNu BeBeH: mesti la hebat..hehe

zuhanismohamed said...

camne boleh jadi gini..hancur berkecai sudah kekasih lama tu ! ha ha

cinonex coreyan said...

@zuhanismohamed: sebab marah punya pasal la tu..mecak sampe pecah2..haha

sha said...

uuii, kekasih yg dah rosak.. agaga~



Al-fatihah..

cinonex coreyan said...

@sha: tula..sian kite..hehe