Saturday, 2 April 2011

lintas langsung dari JB

assalam

yehaaaa..sudah pasti ramai yang membutakan mata sekarang..ada macam2 gaya dan skill..dan ade juga yang menjadi pak pacak depan lapy atau pc atau segala adik2 beradik yang berkaitan dengan nye la..


lintas langsung dari jb..bukan janda baik ok tapi johor bahru..betul ke eja macam tu..arghhh lantak la labu malas nak google dan malas nak nak tekan backspace..style kl lambat tinggal tak ada mase nak nak cek2 benda alah tu..


fuhhh mata lagi bolaaayyy bak kate orang pahang..adik bradik mata lagi segar la tak ade tanda2 nak tido..tanpa rasa segan dan silu cinonex klepek aje sape punya lapy ntah..jumpe tepi jalan masa nak mari jb tadi angkut terus masuk kereta la..haha


ok la malas nak bebel panjang2..pahang tunggu kepulangan ku..peace

10 comments:

NuNu BeBeH said...

Hamboih3...
bergumbira kamu jd burung hantu...hehee

xsinggah pon??:p

cinonex coreyan said...

@NuNu BeBeH: mesti la..jadi burung leh terbang bebas..jgn ade yg dengki nak lastik suda..

alaa nana tak nmpok jln la pegi sane..hehe

intan izani said...

watpe kat jb? jb area mana ni?

sayanakhiburan said...

wooo... gi johor bahru x ajak wooo...

cinonex coreyan said...

@intan izani: ape ntah name tempt tu..hihi..ikut member jea..merata tak duduk setempat..malam pun lepak dekat pasir gudang..

cinonex coreyan said...

@sayanakhiburan: on the sport wey..x rancang pape pun nak pegi..

**::CIKNUURUL::** said...

errr,cinonex ni boy ek?,.uwaaaa,klu btol,CN mati2 pecaye cinonex ni pompuan weh!<.adoii,haha,.

uitt,kt JB,.meh la dtg umah,.hehe,.

AkuMuzikFilem said...

oh orang pahang, salam kenalan=)

cinonex coreyan said...

@**::CIKNUURUL::** identiti di rahsiakan..hehe..alaa cn ni org kat phng da..

cinonex coreyan said...

@AkuMuzikFilem salam2 =)