Tuesday, 19 July 2011

kembali berak si!

assalamualaikum dan bismillah..



heloooo..terasa seperti sudah lama terlena dari mimpi dan bangkit dengan nafas yang lebih segar..rasanye cukup lame cinonex mendiamkan dari dunia blogging saja mahu muhasabah diri sebentar dan selesai kan mana2 yang tak betul tu ha..

pic mane ntah cinonex klepet..empunya pic minta halal yea


terasa rindu bagai nak sawan pada blog cinonex ni mujur tak berbuih jea mulut ni ha..kalau tak dah tentu2 mengelupur kat sini ha..agak2 ada tak orang rindu sama cinonex??haha..ayat minta maki..




p/s..bila nak mula blogging semula rasa berat jea..

19 comments:

**::CIKNUURUL::** said...

alaa,makwe cinonex je yg rndu tu,.ahaks,..CN xrndu pom,.hehe,.

Wilayah Sepet Kuku said...

miahahaha...berak SI..haisshh...welkam back... :)

cinonex coreyan said...

@**::CIKNUURUL::** itu sudah semestinye cn..hehe

cinonex coreyan said...

@Wilayah Sepet Kuku yeahhhh..tq2

ChaCha said...

aku rindu ko beb! hahaha

Fathiah Hamim said...

lama bebeno tak nampakk

CikYana(",) said...

Hahaha
Xberani nak rindu cinonex

:DD

cinonex coreyan said...

@ChaCha haha..bhaye statement ko tu cha..hehe

cinonex coreyan said...

@Fathiah Hamim ade jea..sibuk sket bnyok hal nak nyetal nye..

cinonex coreyan said...

@CikYana(",) haha..tau x pea..jgn duk rindu2 la.:)

Si DauN CeRi said...

ahaaaa.. happy blogging yaa!! berak? haha

Tuan Penasihat said...

semoga makin segar dengan aksi baru ni.

Tuan Penasihat said...

semoga makin segar dengan aksi baru ni.

Lieyly ︱ Alia said...

hilang mana lama xupdate cinonex ?

cinonex coreyan said...

@Si DauN CeRi hapy blogging gak..beraksi la..hehe

cinonex coreyan said...

@Tuan Penasihat yeahhhh..tungu dah lihat saje la..hehe

cinonex coreyan said...

@Lieyly ︱ Alia ade jeaa..cinonex sibuk sikit la..

puanbee said...

selamat kembali aje lah nak kata apa lagi memang kadang2 blogger pun kena rehat2 kan minda kan

Elie Lily said...

lepas ni harus taip entry panjang2 tau! balas dendam katakan! :D