Saturday 12 February 2011

gambar bogel

salam pagi sabtu


wohooo sungguh rajin hari ini pagi2 lagi sudah tercongok dekat opis..sampai kemayo biji mata menahan mengantuk..tahu ape tu kemayo mata??..ha cari sendiri bahasa orang kampung cinonex ni ha..


uihh macam2 jadi sekarang ni untuk dapatkan wang sangup buat ape sahaja..ibarat maruah diri dah tak ada nilai boleh di jaja kemane2 sahaja..


KAJANG: Mengaibkan apabila seorang gadis yang juga penuntut sebuah institusi pengajian tinggi awam (IPTA) tidak hanya berminat menjalankan aktiviti menggoda suami orang, malah tidak segan silu merakamkan gambar bogelnya sebagai modal untuk memikat.

Pelajar berusia awal 20-an itu dikesan menggunakan laman web sosial di Internet untuk menjalankan kegiatannya dengan tujuan memperoleh wang mudah selain berniat mahu memporak-perandakan rumah tangga lelaki yang digoda.


nak tahu cite lanjut boleh usha2 dekat metro..




korang ingat gambar ape ha..bila sebut jea benda alah tu ramai2 je mata2 yang memandang..ini cerita pasal jaja gambar bogel la..cinonex usha2 bace paper kat metro tadi..metro ni benda2 macam ni letak muka depan la..trade mark die dah untuk lariskan paper..




p/s..doakan mereka2 insaf termasuk diriku juga..haha





3 comments:

KUREKURE COMEL said...

aduhhh...tarak malu ka...ishh2...

penglipur said...

@KUREKURE COMEL:sebab dia tak malu tu la..kalu malu die tak buat macam tu..hehe

aLieF si Muncung ManiS said...

adoiii...parasit la diaorg ni..nak rosakkan rumah tangga orang..huhu

selamat menyambut maulidur rasul..huhu..


ENTRY BARU ALIEF-->sape cakap lelaki ber blog itu loser??you are freak..lelaki berblog itu stylo dan cool okay.."