Thursday 24 March 2011

blog berat atau tuan blog berat?

assalam


harluuu..mengapa kau pergi mengapa kau pergi di saat aku mula mencintai mu..berharap engkau jadi kekasih hati ku..malah kau pergi dari hidup ku..akuuuu cukup2 cinonex ape ke gila menyanyi lagu macam tu..bukan kerana jiwang bukan patah hati bukan sebab bersedih dan bukan2 seangkatan dengan nye..


cukup2 la mukadimah yang tak ade kene mengena dalam ini cerita..blog berat atau tuan blog yang berat..kalau blog berat dah tentu2 la risiko mereka2 yang datang melawat akan menekan butang pangkah tersangat la tinggi..dah tentu2 la memberi kesan kepada unit mereka yang datang menyekodengkan diri..


atau pun tuan blog yang berat..bukan tuan blog tu memiliki berat badan yang berlebihan tapi keadaan tuan blog yang bernama cinonex ni semakin berat nak buka blog sendiri dan melakukan kerja2 yang ade..ape la yang menyebabkan berat jea nak buka blog ni cinonex sendiri pun tak tahu..

nak kate semangat berblogging tak ade tak juga..nak kate tak ade idea ade jea cume tak berkesempatan nak menaip entry yang best..mungkin nak peram lebih lama lagi..mungkin ade faktor2 yang menyebabkan kenapa berat nak buka blog sendiri..






p/s..yehaaaaa cinonex mahu seperti dulu..peace

4 comments:

zaty luvlianncez said...

dtg kembali setelah sekian lama..

hai:)

:: cikNuurul :: said...

meh CN tlg taipkn meh,.hehe,.tgh free gile2 ni,.huu

penglipur said...

@zaty luvlianncezzz: uihhh kemane menghilang =)

penglipur said...

@HATYCIKNUURUL: meh ar taip